AdıyamanDiyarbakır arasında ulaşımı sağlayan köprü 2015'te hizmete açılmış ve toplam yatırım maliyeti 80 milyon lira olmuştu.
Köprünün giriş tarafında yamaç üzerinde yer alan yol ise birkaç sene içinde çöktü. Araç geçişleri uzun süre tek şerit üzerinden sağlandıktan sonra, yolun düzeltilme çalışmaları başladı.
Kazık sistemiyle düzeltilmeye başlanan yolun maliyeti 100 milyon liraya yaklaştı. Böylece yolun düzeltme maliyeti, köprü yapımında harcanan parayı geçti.
YANLIŞ İŞLEM YAPILDI
Atatürk Baraj Gölü üzerine inşa edilen Nissibi Köprüsü, eğimli zor bir arazide ulaşımı sağlıyor. 610 metre uzunluğundaki köprü açıldığından bu yana AdıyamanDiyarbakır ve KahtaSiverek arasında feribotla ulaşım kaldırıldı.
Ancak köprüye bağlanan yolların zeminlerine doğru işlem yapılmadığı için buralarda çökmeler meydana geldi.
MALZEMEDEN ÇALINDI, FACİADAN DÖNÜLDÜ
Her gün binlerce aracın kullandığı Nissibi Köprüsü'nün girişindeki yolun çökmesi sırasında şans eseri herhangi bir aracın geçmemesi, faciadan dönülmesini sağladı.
Sözcü'nün uzmanlardan edindiği bilgilere göre, yolun zemininde eksik malzeme kullanıldı. Yan tarafı uçurum olan yolda en az 30 santimetre (cm) boyutunda uygulanması gereken dolgular 510 cm kullanıldı.

Soylu'dan tepki çeken sözler! "Ay-yıldızlı tabutları taşımakla millet olunur"48 izlenme
Erdoğan'ı utandıracak sözler! Erdoğan CHP'li vekili hedef aldı yanıt MHP'li vekilden geldi!98 izlenme
Taliban, Kabil havaalanı saldırılarıyla bağlantılı olarak DEAŞ/H üyesini öldürdü30 izlenme
CHP'li vekil 2 sene önce FETÖ ve ABD'nin Montrö ve Kanal İstanbul planını ifşa etmiş!102 izlenme
TRT’ye tasarruf işlemedi! 200 araçlık yeni filo!94 izlenme
İmamoğlu: İstanbul’un israf tablosunu yıl sonunda açıklayacağım104 izlenme
Dilek İmamoğlu'ndan 'iddianame' tepkisi: "İddianame henüz hazırlanma aşamasındayken sızdırılmaya mı başlandı?"9 izlenme
Dinlenme tesisinde '13. Cumhurbaşkanı Kemal Kılıçdaroğlu' anonsu vatandaşlarda büyük coşku yarattı22 izlenme