Kamu Denetçiliği Kurumu'ndan yapılan açıklamaya göre, İstanbul'da yaşayan bir vatandaş 2 ay süreyle doğal gaz faturası gelmemesi üzerine ilgili kuruma durumu bildirdi. Bunun üzerine doğal gaz sayacında arıza tespit edilen başvurucunun sayacı değiştirildi.
Değişiklik sonrası gelen faturasında, en son ödediği fatura ile ilk ve son okuma tarihleri arasında tutarsızlık olan vatandaş, faturaya da fazladan yansıyan miktar olduğunu belirterek KDK'ye başvurdu.
Başvurucuyla benzer tüketim eğilimine sahip müşterilerin tüketim ortalamasını ve başvurucunun son iki yılın aynı dönemine ait tüketim ortalamasını karşılaştıran KDK, kıyas bilgilerine yönelik hesaplama ayrıntılarında başvurucuya 27,405 metreküp fazladan faturalandırma yapıldığını tespit etti. Bunun üzerine başvurucuya yansıtılan bedelin iadesi yönünde İstanbul Gaz Dağıtım Sanayi Ticaret Anonim Şirketine tavsiyede bulundu.
Kararın ardından İstanbul Gaz Dağıtım Sanayi Ticaret Anonim Şirketi, başvurucunun mağduriyetinin giderildiğini ve fazla alınan ücretin ödemesinin başvurucuya yapıldığı yönünde KDK'ye bildirimde bulundu.
KAYNAK: DHA
Depremde yıkılan 5 yıllık müftülük binasının temeli, Diyanet İşleri Başkanı tarafından atılmış47 izlenme
Eğitim yılının açılışını AKP'li Başkan yaptı, ilkokul çocuklarına iktidarı övdü!7 izlenme
Sayıştay'da büyük skandal! O dernek ve vakıfların isimleri gizlendi!101 izlenme
AFAD’ın 2022’deki Antakya raporu ortaya çıktı: Her şey bilindiği halde hiçbir şey yapılmamış23 izlenme
Özel’den Selman tepkisi: "Küstahlıkla karşı karşıya kaldık"38 izlenme
O maddeler iptal edilecek mi? Seçim için kritik karar233 izlenme
Aziz Nesin 30 sene öncesinden bugünleri gördümüştü... İşte canlı yayındaki o sözleri22 izlenme
Kılıçdaroğlu'nun konuşması Erdoğan'ı kızdırmış! "Böyle grup yönetimi olur mu?"43 izlenme