Türkiye Ziraat Odaları Birliği (TZOB) Başkanı Şemsi Bayraktar, Ramazan'ın son günlerinde, üretici ve market fiyat farkının 5.3 kata kadar ulaştığına dikkat çekerek, kuru incirin 5.3 kat, salatalığın 5.1 kat, elmanın 4.5 kat, maydanoz, kuru soğan ve nohudun 3.9 kat fazlaya tüketiciye satıldığını ifade etti.
Marketlerde yüksek fiyatlarla karşılaşan tüketicilerin, fiyat artışından üreticileri sorumlu tuttuğuna dikkat çeken Bayraktar, “Üreticilerimiz değil aracılar kazanıyor. Aracıların insaflı olmasını, üreticilerimizin emeğine saygı göstermesini bekliyoruz” diye konuştu.

21 ÜRÜN ZAMLANDI
TZOB tarafından hazırlanan verilere göre, Ramazan sonunda markette 21, üreticide 9 üründe fiyat artışı, markette 10, üreticide 8 üründe fiyat düşüşü yaşandı.
Markette 5, üreticide 11 ürünün fiyatı değişmezken, Ramazan sonunda fiyatı en fazla artan ürün markette ve üreticide havuç, fiyatı en fazla düşen ürün ise markette sivri biber ve üreticide kuru soğan oldu.
Öte yandan, corona virüsüyle mücadele kapsamında uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasının fiyat düşüşünde etkili olduğu belirtildi.
İstanbul Arnavutköy'de yüzlerce yasa dışı göçmen polis baskınından böyle kaçtı!49 izlenme
Anastasiadis, BM'ye gidiyor.32 izlenme
Sağlık Bakanlığı açıkladı: 7.666 yeni vaka tespit edilirken, 38 kişi hayatını kaybetti, 5.490 kişi de sağlığına kavuştu!41 izlenme
MHP’nin Sinan Ateş davasında mahkemeye verdiği dilekçenin tamamı ortaya çıktı26 izlenme
Enkazı inceleyen jeofizik mühendisi: Yatay demirler eksik31 izlenme
Otoyol ve köprü geçiş ücretlerine zam geldi!414 izlenme
Ekrem İmamoğlu'ndan tutuklama kararı sonrası ilk mesaj: "Dimdik ayaktayım, asla eğilmeyeceğim"15 izlenme
Kanal İstanbul'un hukuka aykırı olduğunu ispatlayan karar!52 izlenme