SÖMÜRÜ DEVAM MI ETSİN?
Sarı, ticari araçlar ve otobüslerin bu yolu ve köprüyü kullanmak zorunda olmalarına rağmen garanti edilen araç geçiş sayılarına da ulaşılamadığının altını çizerek, “Halkalı Sakarya Akyazı arasındaki tren yolu; Yavuz Sultan Selim Köprüsü üzerinde iki şerit tren yolu bırakılmasına rağmen Kuzey Marmara işleticileri zarar etmesin ve sömürü devam etsin diye mi ihale edilmiyor?” diye sordu. Sarı açıklamasının devamında, “2016 ‘da hizmete açılan Kuzey Marmara Otoyolu'ndan nisan 2023'te 4 günlük bayramda 1 milyon 750 bin araç, günde ise 437 bin araç geçti. Verilen günlük garanti ise 949 bin araç. Bu kullanım ile işletme süresi boyunca bu otoyolu kullanacak maksimum araç sayısı en iyimser tahminle 600 bin aracı geçemeyecektir. Bu hesap işletme süresi sonuna kadar devletin işletmeci şirketlere geçiş garantisi ödemeye devam edeceğini gösteriyor” dedi.

Suat Sarı
“7 YILDA NE KADAR ÖDENDİ?”
Sarı, Bakanlığa “7 yılda işletmecilere ne ödendi? 7 yılda kaç araç geçti? Otoyolun işletme süresi ne zaman bitiyor? Garanti araç sayısı ile geçen araç sayıları nedir? 9 aylık ödeme bütçe tahmininiz neydi” diye sordu.
(SÖZCÜ)
Muhalefetten yeni asgari ücrete peş peşe tepki! "O kadar güzelse o parayla sen yaşa"31 izlenme
Kamuya iş yapan 40 bin müteahhit feryat etti: "Bu zamlara dayanmak mümkün değil batıyoruz!"33 izlenme
Bakan Nebati'den Kılıçdaroğlu'na Erdoğan göndermesi!25 izlenme
"And olsun ki, o koltukta oturup Atatürk’e lanet okumanın bedelini ödeyeceksin"68 izlenme
Eski AKP'li vekilin kurduğu İsrafı Önleme Vakfı'nda usulsüzlük!63 izlenme
Yeni Şafak yazarı anket paylaştı! "Ülke kötü yönetiliyor, en büyük sorun işsizlik ve hayat pahalılığı"40 izlenme
CHP'liler Çağlayan'da... Özgür Özel: "İBB'de kayyum yoksa Saraçhane sayesinde"6 izlenme
Özgür Erdursun bombayı patlattı: "Emeklilerin hesabına 10 bin lira yatırılacak"18 izlenme